reklama

Získal som ju za Breznom:)

Čas dlhého váhania, zvažovania a hlavne hľadania nebol márny. Všetko bolo samozrejme v najväčšom utajení, aby nedošlo k prezradeniu a prípadnému odhováraniu – ale už mi patrí:). Dôležité bolo predstavenie rodičom, ale aj to prišlo veľmi rýchlo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Minimálne mesiacmi to vŕtalo v hlave, či zobrať alebo nie a samozrejme aj za čo.Hľadal som, pátral som a nebol som sám – zvedaví boli aj iní ako na tomsom. Ale ja som im hovoril, že je to v štádiu riešenia. Nakoniec somnašiel svoj objekt, ktorý sa mi naozaj páčil a už som videl ako spoluchodíme von, na krátke výlety po meste, ale aj na dlhší výlet niekam zaoddychom. Akoby to už bolo isté.

Po nejakom časesom však zistil, že to asi nebude také ľahké si získať to, čo som najviac chcel.Dnes sa tým už netrápim, pretože to obdobie som prekonal, a aj keď eštevšetko nie je také ako by som chcel, tak teraz som už určite spokojnejší:). Nebola to ľahká cesta si ju získať. Boli todlhé dni, ktoré som musel čakať na výplatu, aby som mohol za ňou vycestovať nanávštevu a dokonca ju skúsil presvedčiť, aby som mnou odišla. Aj somchcel, ale ona nie – odišla za iným a nepočkala na mňa, a pritomchýbalo tak málo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nádej však umieraposledná, a preto som sa hneď dal do pátrania za inou a podarilo sa.Človek by možno povedal, že dvojičky tak narýchlo nenájdete a nieto ešte,aby vám padli do oka – no v tomto druhom pokuse išlo takmer o istotu,neváhal som, aby som o ňu neprišiel. Bola síce trošku chudobnejšiaa vzdialenejšia, takže dochádzanie by určite robilo problém,a preto som si stanovil pevný cieľ – ísť tama proste si ju vziať – žiadna iná možnosť neprichádzala do úvahy.

A takprišiel ten deň vzácny, ktorým je 8. marec zvaný. Kamarát mi povedal, že ma tamzavezie, a tak sme skončili tam kúsok pri Brezne. Kraj to veru pekný, aleaj chladný. Ľudia inej povahy sa zdajú byť a iné zvyky dodržiavajú iste,no ja sa neľakám v ten deň žiadnej prekážky a idem si za svojím to jeisté. Našli sme miesto, kde dostaviť som sa mal a rýchlo hľadal všetkopozitívne, či negatívne, aby som náhodou neľutoval.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale veru nie. Jeto presne, čo som chcel a drobné chybičky sa vychytajú, veď spolužitímprídeme k nejakému výsledku, kde obaja budeme spokojní. A tak poťažkých diskusiách som sa s pánom, čo sa o ňu staral dohodol, že juvezmem domov. Po dohode síce asi nebol veľmi nadšený, ale súhlasil, a taksom s ňou prišiel domov.

Dôležité všakbolo predstavenie doma. Približne tak ako som čakal, tak to aj dopadlo.V jeden deň prišiel doporučený list z Brezna od jej opatrovníka.A mama ho našla. Veru nešlo jej do hlavy, čo sa deje, kde sa u násberie taká pošta, a tak som musel s dovtedy nevypovedanou pravdouvon. Reakcia bola veru dobrá – i napriek tomu, že sa to dozvedela po vyšetýždni – nechcel som svoju dotiahnuť hneď do domu, a tak pár dní prespalainde. A potom už nastala vlna – už to išlo rýchlym spádom, na druhý už tovedeli snáď všetci z rodiny na koho si človek spomenul.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aby som všaknezdržiaval – tak to je ona – krásavica VW Golf.....a prečo krásavica, keď jeto ten? No pretože, napriek svojmu veku (podobný ako môj) je veľmi zachovalá:). A určite aj preto, aby som tak trochuzaviedol reč a predstavy o niečom inom:DD.

Obrázok blogu

   

Obrázok blogu


Juraj Šebo

Juraj Šebo

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  1x

človek, ktorý má rád veľmi veľa...svojím písaním chcem aspoň trošku priblížiť svoje zážitky, názory - možno neobyčajné, možno banality... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáčo oči videli, uši počuli a ..stalo sa vo vlakuSúkromnéErasmák a Bolognazistené z TV alebo kde bolo ..školoviny

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu