reklama

Splnenie dávneho želania...;)

Trvalo to nejakú dobu, ale dávno zbožňovaná 320-ka Touring sa konečne dostala do môjho vlastníctva. Kedy sa to celé začalo si skutočne nepamätám, ale tie dôležité rozhodnutia prišli na prelome minulého a tohto roka, na jar a to najlepšie prišlo len nedávno.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Nič proti iným druhom modelom, ale tento je proste a jednoducho istým spôsobom pre mňa jedinečný, je to kus unikátneho auta, ktoré sa bavoráku podarilo vyvinúť. Tí, čo ho majú, mi možno dajú za pravdu, i keď iste by sme nepohrdli iným modelom, ale kvôli niečomu sa človek rozhodne pre tento. A v tomto prípade to aj vždy bude pre mňa skvelý model, keďže je to môj prvý bavor.

A tak som si povedal, že dozrel čas, aby „troječka" konečne prišla domov a cca na jar sa začalo vážne rozhodovanie, čo všetko by mala obsahovať, ako by mala vyzerať a všetko okolo toho, veď to pozná každý kto už niekedy kupoval auto. Bola veľmi silná snaha, aby sa to všetko uskutočnilo už v jarných mesiacoch, len ešte nebolo dostatočné silné finančné zázemie a z niektorých strán popravde dosť vôle aby došlo k zmene k BMW. Avšak vedel som, že zmena bude už v podstate nutná a zároveň som vedel, že touto zmenou určite neutrpím, čo sa kvality týka, v prípade BMW to ide len hore...keďže už som viaceré druhy poznal vďaka svojmu okoliu kamarátov, ktorí už vlastnia nejaké modely, čo už niekedy pri stretnutí pripomína takmer zraz.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak som si vtedy povedal, že dobre, teraz ešte nie je správny čas, posuniem to na leto, ale už bez výnimky, termín sa už posúvať nebude. A tomu som aj všetko prispôsoboval, či už okolie, financie a predovšetkým už takmer polročný prieskum /posledné týždne dennodenne/, čo všetko sa na trhu jazdených áut nachádza. Začiatok roka bol dosť biedny vzhľadom na to, čo som chcel, ale čím viac sa blížilo leto, tak sa ponuka zlepšovala. Napriek tomu som sledoval aj zahraničie, či už Rakúsko alebo Nemecko, ale skončil som na Slovensku, i keď nie celkom.

Podarilo sa mi nájsť krásny kúsok v Rakúsku, ale radosť po pár dňoch prešla, keďže sa ukázalo, že ide o osobu, ktorá ktovie či existuje, či existuje auto a za pomerne známych a zvláštnych podmienok obchodu. Posielanie peňazí, dovoz auta, prevody peňazí a podobné záležitosti, ktoré boli viac zahmlené ako jasné. Tak som si povedal, že touto cestou teda nie. Vrátil som sa preto späť na Slovensko, kde to však bolo tiež veľmi rozmanité a nebolo jednoduché sa rozhodnúť, čo vlastne z tej ponuky je najlepšie. A tak som na to teda išiel porovnávacou a vylučovacou metódou a dostal som sa k tomu, čo mi dnes už patrí. Možno to nebola najlepšia cesta, že prvé ktoré sa obzrelo som aj vzal, ale v stave akom bolo, tak vôbec neľutujem, že som sa tak rozhodol.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A keď som hovoril, že síce som smeroval na Slovensko, ale nie je to celkom pravda, príčinou bolo, že „troječka" prišla z Talianska. Áno, áno... z Talianska môže ísť o riziko, ale myslím, že v tomto prípade to vyšlo naozaj dobre. Celé sa to udialo asi v polovičke júla, kedy som vracal s kamarátom domov severnou trasou a zastavili sme v Sučanoch v bazáre, kde auto malo byť po telefonáte s dotyčnou. Pozerám, vidím, že tam je...idem bližšie a že sedan. A toto čo má znamenať, veď toto som nepozeral, ani nechcel. Tak voláme a ona ani nevedela, že sa jedná o touringa, a tak nebol vôbec pripravenéý neumytý, nevysatý, ... Ale potom, čo prišla na touringu, sa obzrel stav, či už vonkajší ako aj motorový a technický vyzeral, že majitelia sa starali o údržbu. A keďže som vedel, že na trhu nič v konkurencii lepšie nevyzeralo byť pri porovnaní už s mojou 320-kou, tak som neváhal. A tak sa „troječka" hneď vybrala so mnou domov. Doma som hneď po príchode spravil očistu aj zvonka, zvnútra a pár dní dozadu aj kompletné očistenie aj s tepovaním. Odvtedy som ju prebalil (filtre), nakŕmil (olej) a dostáva pravidelnú stravu;). Ešte nejaké detaily treba dokončiť a bude komplet dokonalá, i keď ani teraz jej nič nechýba a robí len radosťJ. A tak si už len v spokojnosti užívam nového tátoša, ktorý bude mať navždy u mňa svoje prvenstvo. Na záver len malá ukážka na strieborné línie:).

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Juraj Šebo

Juraj Šebo

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  1x

človek, ktorý má rád veľmi veľa...svojím písaním chcem aspoň trošku priblížiť svoje zážitky, názory - možno neobyčajné, možno banality... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáčo oči videli, uši počuli a ..stalo sa vo vlakuSúkromnéErasmák a Bolognazistené z TV alebo kde bolo ..školoviny

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu