reklama

"Klenotný výrok" v kupé rýchliku

Škola beží druhý týždeň (teda aspoň v mojom prípade určite), a tým sa vytvárajú ďalšie možnosti, kde čerpať veľké myšlienky niektorých ľudí, ak cestujete. Tieto výtvory sa dajú najčastejšie získať vo vlakoch. Dnes som mal takú možnosť aj ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Je veľmi veľa ľudí, ktorí denne cestujú vlakom, či už do práce, školy alebo za inými povinnosťami, prípadne na výlet. V mojom prípade sa táto pravidelnosť oproti predošlým rokom tento rok dosť značne zmenšila na dva, maximálne tri dni. Okrem klasických vetičiek, ktoré si môžeme všimnúť vo vozňoch ako sú napr.:

E perricoloso non sporgersi - nevykláňajte sa z okna

alebo

Non apirre prima che il treno sia fermo - neotvárajte dvere, pokiaľ vlak nezastaví. a iné...

Hneď sa aj ospravedlňujem všetkým, ktorí vedia po taliansky a ja som to napísal nesprávne, ale ja taliansky neviem - zatiaľ. Je pre mňa inak zaujímavé, prečo vo vlakoch figuruje aj táto reč, ale to je teraz úplne jedno - veď prečo nie, je to pekná reč:).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale o inom som chcel. Chcel som prispieť jedným "klenotom", ktorí sa mi podarilo zahliadnuť v kupé, v ktorom som mal dnes možnosť sedieť. Znie nasledovne:

"Sex je výsadou bohatých a my chudobní, pijeme."

Nuž ťažko si o tom niečo myslieť. Je to zaujímavý poznatok a ešte lepšia téma na filozofickú diskusiu, iba neviem, čo bolo motiváciou autora napísať túto "pravdu". A zároveň sa mi núka otázka, že kde by asi bolo ľudstvo, keby tento výrok bol naozaj pravda. Pravdepodobne drvivá väčšina sveta na protialkoholickom liečení. A tým pádom by určite nebolo na Zemi viac ako šesť miliárd ľudí...

Juraj Šebo

Juraj Šebo

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  1x

človek, ktorý má rád veľmi veľa...svojím písaním chcem aspoň trošku priblížiť svoje zážitky, názory - možno neobyčajné, možno banality... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáčo oči videli, uši počuli a ..stalo sa vo vlakuSúkromnéErasmák a Bolognazistené z TV alebo kde bolo ..školoviny

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu