reklama

Za všetkým hľadaj ľudí...

Neustále niekde na ceste...Žilina, Zvolen, Prievidza, Košice, Bratislava...a mnohé iné a ďalšie, ktoré stále brázdim, a prečo vlastne? No všade tam aj inde sú zákazky, ktoré treba spraviť. Je pravdou, že nie vždy je to ľahké, ale keď sa práca stáva istým spôsobom zábavou, ide to o to ľahšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Medzi prácou sa treba venovať aj škole (v súčasnosti je to už len raz týždenne, i keď stále ako denný študent) a prácam na diplomovke, ktorá je pre mnohých veľkým strašiakom. Mňa to však baví - neviem čím to je, ale vždy ma niečo podobné bavilo robiť - či to bude tým, dokázať sám sebe, že viem napísať prácu, ktorá nebude len 5-stranovým výcucom čohosi, ale má to aj nejaký reálny dôkaz o tom, že tie ostatné štyri roky na škole neboli zbytočné, a preto zatiaľ jedným z hlavných cieľov je aj túto časť života úspešne uzavrieť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dovtedy však ešte nejaký ten liter vody vo Váhu pretečie a pripletie sa mi do cesty veľa rôznych križovatiek, problémov, úloh a ľudí a mnoho iného než príde mobilita, skúšky, resp. štátnice.

A prečo pre mňa práca je aj trochu zábavou? No dôvodov je snáď viacero. Jedným z tých môže byť, že robím (aspoň dočasne popri škole) a stávam sa istým spôsobom finančne nezávislým, a tým si môžem dopriať veci, ktoré som vždy chcel (to sa stalo aj v rámci výmeny môjho vozového parku - nuž, nedá mi to nepochváliť sa:)), robím niečo, čo ma neubíja a nie je to také stereotypné ako mnohé zamestnania môžu byť a robím s ľuďmi, s ktorými si dokážem rozumieť (i keď sa stáva, že to môže zovrieť), či už pri práci alebo aj mimopracovnom živote.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Možno to nie je celkom zrejmé z toho čo som tu zatiaľ spáchal na klávesnici, ale občas ma niečo zaujme a rozmýšľam, či to tak naozaj je...a v tomto prípade, ale aj iných sa mi potvrdzuje, že akákoľvek udalosť, činnosť, nálada, myšlienka, ale dokonca aj to počasie - za všetkým stojí človek, resp. ľudia. Dovolím si povedať, že sú alebo príčinou takmer všetkého, čo na tomto svete je a zároveň aj dôvodom, prečo vlastne sme. Existujeme kvôli sebe, ale aj kvôli iným. 

V mnohých prípadoch (hlavne pracovných skúseností) sú ľudia nepríjemní a dokonca istým spôsobom agresívny. Ale prečo? Čože ja môžem za to, že niečo nie je v poriadku alebo tomu nerozumejú? Ja môžem za to, že to nedokážu vyriešiť sami, resp. ja mám byť ten, čo má vedieť všetko? Myslím, že veľakrát sa netreba tváriť povýšenecky, keďže každý je len človek a človek je tvor omylný - rozum má na to, aby premýšľal a riešil problémy a ústa na to, aby diskutoval a dohovoril sa. Ako sa spieva v pesničke o IMT Smile...ľudia vôbec nie sú zlí (len poopravím druhú časť), len niektorí sa snažia o to, aby boli. Netuším však prečo - veď majú večne skôr negatívnu náladu a "skracujú" si tým život - a to chcú??

Juraj Šebo

Juraj Šebo

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  1x

človek, ktorý má rád veľmi veľa...svojím písaním chcem aspoň trošku priblížiť svoje zážitky, názory - možno neobyčajné, možno banality... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáčo oči videli, uši počuli a ..stalo sa vo vlakuSúkromnéErasmák a Bolognazistené z TV alebo kde bolo ..školoviny

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu